RSS Feed

Pentru ca m-am nascut ghinionist!.

Posted on

Daca as sta sa povestesc despre ghinioanele mele probabil am vorbi pana maine.Asa ca am sa spun in cat mai scurt cu putinta.

Totul a inceput intr-o superba zi.Aveam varsta de 2 anisori.Chiar daca nu stiam eu prea multe pe atunci totusi am reusit sa ajung la accident.Ce pot sa va spun este ca ceaiul clocotit fierbea pe aragaz,iar eu cu mai\nutele mele am luat scaunul,m-am urcat pe el,si am vrut sa-mi torn intr-o ceasca.Din pacate ageritatea mea m-a lasat asa ca am rasturnat peste mine.Ce stiu e ca maicamea vorbea la telefon si nu prea ma supraveghea vreo cineva.Cosecintele se pot vedea si astazi.

NEXT

Urmatorul ghinion s-a petrecut la tara.Eu impreuna cu varmiu am incercat sa ne urcam in pod pentru a lua o minge.Stiu  doar  ca el era in fata mea si s-a dezechilibrat.Apoi m-am dezechilibrat si eu iar urmarea e dureroasa.Am cazut cu capul de ciment si de acolo cosecintele.Intamplarea se petrecea pe la varsta de 5 ani.

NEXT

La 9 ani,eu fiind pe atunci mare karatist ma aflam in casa impreuna cu 2 verisoare.Stiu doar ca m-am enervat pe ele si am dat cu piciorul in geamul de la usa.Atat i-a trebuit si a cazut pe mine taiandu-ma in 2 locuri de la picior si la incheietura mainii.

NEXT

In ultima vreme ma cofrunt cu niste ghinioane.De la tuberculoza pana la piciorul in gard,azi (23),chiar de Pasti ma confrund cu o boala contagioasa pe nume SCARLATINA.Ca urmare vreo 5 zile in casa iar daca nu-mi trece cateva saptamani in spital.Asta e m-am nascut ghinionist.

Leave a Reply

