RSS Feed

Buna,Salut,Helau,Howdy!

Posted on

In primu rand ma numesc Andrei.Din cate am aflat Andrei inseamna barbat puternic si frumos.Sunt Dj in crestere deci puteti sa-mi spunei Dj Andy.Iar daca spuneti ca mai exista inca un Dj Andy care canta cu Stella atunci pot sa va spun ca sunt fiul lui.(Nu chiar dar as vrea).Imi plac glumele,bancurile tot ce tine de ras si poate de aceea daca faceti ceva nebunesc sa nu va treziti cu un banc inventat de mine.Imi place muzica foarte tare:)).Mancare preferata supa cu galuste dar si salata biof dar nu cu multa maioneza(Nu-i adevarat faza cu salata.)..Mmm..Cam atat despre mine…App am uitat ceva…Daca vedeti un manelist pe strada care isi striga numele Andrei nu sunt eu ala:))…(Am glumit)…Vedeti deja am spus ceva amuzant…:*:X

10 responses »

  1. Bai esti praaaaf . Faza cu salata ai luat-o de la mine . Raule . si semnele de la mess is pt mine nu ?

    Reply
  2. :))) da da . in your dreams .

    Reply
  3. si daca se termina zapada ? :))

    Reply
  4. si ca in banc “buzele lu Ozzu murdare de ciocolata” sau cum dracu’ era . :))

    Reply
  5. schimbi tactica acum ?

    Reply

Leave a Reply

